29 Temmuz 2014 Salı

Saf Belirsizlik

  
 29 Temmuz 2014 Salı, 21:05.

      Bir şeyler yazma ihtiyacı hissedip bilgisayarımın başına geçtim. Hava deli gibi sıcak, rüzgar esmiyor ve ben neden yazmaya ihtiyaç duyduğumu kestiremiyorum. Durum alabildiğine karmaşık. Olaylar, sebepleri ve sonuçları arasındaki ilişki gayet iç içe geçmiş durumda ki herhangi bir olay gereksiz ve anlamsız bir biçimde yazmaya ihtiyaç duymama sebep olmuş olabilir. Öylece karanlıkta oturmuş bunları düşünüyor ve yazıyorken yaşadığım bu karmaşık duruma ek olarak yazma ihtiyacımı giderecek doğru kelimeler de bir şekilde kendini gizliyorlar. Saf bir belirsizlik durumunun içerisindeyim anlaşılan. Evet, tam bir “saf belirsizlik”. Farkına varmadan yazdığım bu betimlemeye bakarak içinde bulunduğum durum hakkında bir şeyler anlatabilirim.
      Bu belirsizliğin içinde tam olarak ne yazabilirim? Belirsizlik anlatılamadığı için, tasvir edilemediği için adı belirsizlik değil midir zaten? Sözlük anlamı "Niteliği hakkında tam bir bilgi edinilemeyen, müphem." olan bir şeyi nasıl anlatabilirim? Biraz önce durumumu farkında olmadan “saf belirsizlik” olarak betimlemeye çalışmıştım. Sıradan bir belirsizlik tasvir edilemez ama belki saf bir belirsizlik anlatılabiliyordur yada saf bir belirsizliği tasvir edebilecek kelimeler az da olsa vardır. Her neyse.
      Rüzgar esmiyor, hava çok sıcak ve her yer karanlık. Ben Kayıp Seyyah. Bir belirsizlik içinde oturmuş anlaşılma çabası gütmeden bir şeyler anlatmaya çalışıyorum.Bu şarkıyla da bu yazının sonunu getiriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder